דצמ' 07 2011

עורכי דין רשלנות רפואית המלצה

ערב טוב  עורכי דין רשלנות רפואית.

שמי מירנה ואני לוקחת אלטרוקסין מזה כ- 20 שנה במינון של 500 מג לשבוע .

מאז חודש מרץ אני מתלוננת על עייפות יתרה , גירוי בעיניים , נדודי שינה , עליה דרסטית במשקל ועוד, תגובת הרופא המטפל היתה ,שאני אחפש את הסיבה במקור אחר ועד אולי פסיכולוג או אפילו פסיכיאטר .

לאחר תלונות חוזרות בספטמבר עשיתי בדיקת דם של tsh ואז מתברר כי הערך הוא : 12.5

ההמלצה להגדיל את המינון ב- 150 לשבוע ואני עדיין ״על הפנים״ . אשמח להיות חלק בכל תביעה שמגישים עורכי דין רשלנות רפואית.

אגב, מזה שנים רבות שאני מאוזנת. לאחר השינוי שנעשה בו נקבע לי תור לצינטור! למזלי רופא המשפחה התעקש לבחון שוב את מצבי ונאלצתי להיות מחוברת למוניטור קרוב לחודשיים ולא בצעתי את הצינטור. בקיצור, תופעות הלוואי שהיו לי הן: דפיקות לב מואצות וכאבים בחזה. בשבוע האחרון פניתי לאנדוקרינולוג והוא ייעץ לי להוריד את המינון לחצי. רק התחלתי לעשות את השינוי (שהגוף לא מורגל לו) הרגשתי רע מאד! היום קשה לי לנשום, עיני נעצמות, יש לי חולשה בשרירים ואני עייפה מאד ושוקלת לקחת עורכי דין רשלנות רפואית.

כמו כן אני סובלת היפוטירוידיזם מלפני 5 שנים בשל כריתת בלוטת תריס ונוטלת מאז כדורי אלטרוקסין מלפני שבועיים התחלתי בקבלת הכדורים החדשים ומאז אני סובלת מנשירת שיער , חולשה הפרעות בשינה , ירידה במישקל, דופק מהיר ורק לפני שבוע לפי הפירסום ברדיו נודע לי כי משהו בתרופה לא טוב, אף אחד לא ידע אותי כי אני אמורה לעשות בדיקות מעקב דחופות יותר לתפקודי בלוטת התריס ורמות בדם.

בהתחלה שאובחנתי בגיל מאוד צעיר לאחר בדיקת דם פשוטה, שאני סובלת מתת פעילות של הבלוטה התחלתי במינון של 100 מילגרם.

עם השנים התבגרתי לאור בדיקות דם שעשיתי העלו לי את המינון ל-150 מילגרם אני לא זוכרת בדיוק מתי.תמיד השתמשתי באותה תרופה והייתי מאוזנת איתה.

בחצי שנה האחרונה שהתחלתי לקחת חפיסה חדשה מבית המרקחת וראיתי שזו לא אותה חפיסה שאני מכירה היא יותר גדולה הכדורים יותר גדולים והרוקח עדכן אותי בכך שהתרופה היא אותה תרופה שהיתה רק הגודל השתנה.

ביום למחרת שהתחלתי לקחת את התרופה כבר הגשתי שינויים הורמונליים בגוף כגון: בחילות על הבוקר לאחר לקיחת הכדור, עייפות באמצע היום,זה יכול להיות שעתיים אחרי שאני קמה ,השמנה ,כאבי ראש חוזרים ונשנים כמו מיגרנה חזקה כמעט כל יומיים,חוסר אנרגיה בגוף, מבדיקתי האחרונה שהיתי לפני כ-שלושה שבועות עולה התוצאה הבאה 4.30 TSH שזאת תוצאה גבוהה לפי הנורמה שאני מכירה ושאף פעם לא היתה לי תוצאה כל כך גבוהה תמיד היית מאוזנת עם הכדורים הישנים.

ברצוני לדעת לפי מה שתיארתי במייל אם יש תיק לתביעה של רשלנות רפואית והאם כדאי לשכור עורכי דין רשלנות רפואית.

סגור לתגובות

התגובות סגורות.